Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2021

Αξιολόγηση μαθητών και μαθητριών στην εξ αποστάσεως διδασκαλία για το πρώτο τετράμηνο του σχ. Έτους 2020-2021.

 Επιστημονική προσέγγιση 

Τον τελευταίο χρόνο έχει εισαχθεί μια νέα έννοια στο χώρο της παιδαγωγικής επιστήμης. Η έννοια της εξ αποστάσεως επείγουσας διδασκαλίας (Emergency Remote Teaching)[1]. Μελετώντας κάποιος την προσέγγιση αυτή μπορεί εύκολα να αντιληφθεί τις διαφορές που έχει από την διαδικτυακή μάθηση, η οποία εφαρμόζεται σε πολλά ανώτατα ιδρύματα, παγκοσμίως, εδώ και χρόνια. Παρόλα αυτά, οι περισσότεροι επιστήμονες του χώρου συνηγορούν στο γεγονός ότι η δια ζώσης διδασκαλία υπερτερεί πολλαπλάσια της απομακρυσμένης διαδικτυακής διδασκαλίας[2]. Σε αυτή τη νέα έννοια είναι σημαντικό να δοθεί προσοχή στις λέξεις που επιλέχθηκαν. (συνέχεια)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υπενθύμιση