Βήματα υλοποίησης διδακτικού σεναρίου: Τα HOAXes και οι ψευδείς ειδήσεις στο εκπαιδευτικό περιβάλλον


 Στο σχολείο 1η διδακτική ώρα:

1ο Βήμα. Στο κοινόχρηστο έγγραφο που δημιουργήθηκε στο Google Drive έχουν τοποθετηθεί τρεις γελοιογραφίες. Κάτω από την κάθε μια προσθέστε το δικό σας σχόλιο.
Κοινόχρηστο έγγραφο με γελοιογραφίες για μαθητές και μαθήτριες Β΄ Γυμνασίου
2ο Βήμα. Μελετήστε την είδηση/πληροφορία που αναφέρεται στον παρακάτω σύνδεσμο και προσπαθήστε να καταλάβετε με ποιον τρόπο ελέγχουμε την εγκυρότητα της είδησης/ πληροφορίας αυτής.


Στο σπίτι:

3ο Βήμα. Συμπληρώστε το παρακάτω ερωτηματολόγιο το οποίο δημιουργήθηκε με σκοπό να μάθετε να διερευνάτε αν μια είδηση/ πληροφορία είναι αληθινή ή ψεύτικη.

 

Στο σχολείο 2η διδακτική ώρα:

4ο Βήμα. Στο κοινόχρηστο έγγραφο που δημιουργήθηκε στο Google Drive διατυπώστε, επώνυμα, τις απόψεις και τις αντιλήψεις σας σχετικά με τα HOAXes και τις ψευδείς ειδήσεις που μελετήσαμε. Αναφέρετε πως αντιμετωπίσατε τις «Πηγές Ελέγχου», σε ποια ζητήματα συμφωνείτε και ποια θέματα σας κάνανε να σκεφτείτε με διαφορετικό τρόπο από αυτόν που σκεπτόσασταν μέχρι σήμερα.
Απόψεις και αντιλήψεις για τις Ψευδείς Ειδήσεις από μαθητές και μαθήτριες Β΄ Γυμνασίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υπενθύμιση